divendres, 31 de maig del 2013

Busca qui t'ha llegit: maig 2013



Dissabte nit, al llit.
M'estimes?
No m'ho puc creure i amolle:
QUÈ?!

Resulta que el meu fill va conéixer una persona per l'Internet (sic) i es van amigar i inclús la vaig tindre en casa quatre mesos. Era un xic, perquè el meu fill és d'eixos, i l'amic era musulmà. Musulmà de Marruecos (resic)

L'encarregat de posar ordre i concert al País Valencià, el president Fabra, s'ha demostrat com un polític d'una lleugeresa insuportable que s'ha dedicat a rebaixar el discurs a mínims intolerables

Entens bé la lletra?
Sí, eixe no és el problema, però anem a repassar la llista per a assegurar-nos que està tot correcte. Ací diu “5 botellas de aceite”?
Sí.

M'agrades molt, saps?
T'agrade?
Sí, molt.

(...)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails