divendres, 1 de març del 2013

Busca qui t'ha llegit: febrer 2013



Milagrosa Martínez (aka La Perla), ecs!presidenta de Les Corts, alcaldessa de Novelda, imputada per les adjudicacions de Fitur a la trama Gürtel i per a la qual el fiscal demana 11 anys de presó, dedica el temps a les Corts a estudiar francés, com si a Fontcalent no anara a tindre hores mortes...

Quan després de nadar a la piscina passe a l'spa, normalment només em trobe amb vells, la qual cosa, a banda de no resultar agradable a la vista, em causa una miqueta de respecte: estic segur que, entre la calor, les bombolles i el vapor, qualsevol dia em trobaré un vell mort flotant al jacuzzi.

Com ha anat el cap de setmana?
Molt bé, la veritat: pel·lis, llibres, passejades amb Matt...
Has follat?

En revisar la informació que hi havia al jutjat vaig comprovar que ho tenia tot en contra: la xica circulava en direcció contrària, portava auriculars en el moment de la col·lisió i, encara que el forense havia certificat que l'avortament era conseqüència de l'accident, la meua clienta havia reconegut que no era conscient que estava embarassada perquè encara no havia tingut la primera falta.

Per què no vol alçar-se?
Perquè no.
Per què no vol menjar?
Perquè no.
Mire, iaia, no es comporte com una cria, eh? Que té 91 anys i és vella, però no és Benjamin Button.

* * *




LinkWithin

Related Posts with Thumbnails