dijous, 28 de març del 2013

Busca qui t'ha llegit: març 2013






Fernández Díaz té raó: el matrimoni entre homosexuals no garanteix la pervivència de l'espècie humana, perquè, en realitat, no existeix cap relació entre el matrimoni (qualsevol tipus de matrimoni) i la supervivència de l'espècie: els humans existien abans que s'inventara el matrimoni i, amb tota seguretat, continuaran existint quan la gent deixe de casar-se.

Ya te he dicho que quería discreción...
... y cuando me has chupado los pezones lo has hecho como si tuviera tetas.

¿Sabe por qué está aquí?
Por los desodorantes del DIA, pero es que yo vivo en la calle y no tengo ducha.
Ya. Y por algo más: la policía le acusa de otro hurto en un centro comercial, de un atentado a la autoridad y de haber causado daños en una tubería de gas mientras escalaba por una fachada para...

Visc al carrer d'ací darrere, i fa unes setmanes vaig vore des del balcó de casa com un home entrava a robar a casa de la veïna i vaig avisar la policia. I ara m'ha arribat açò. I, clar, tinc por que el lladre vulga prendre represàlies contra mi. He anat al psiquiatre i m'ha fet un informe per a demostrar que no estic bé i que no puc declarar...

¿Sabes que llegas tres horas tarde?
Tranquilo, hombre, que te he comprado un regalo.
No hacía falta que te molestaras.
No es nada, si lo he robado en Mercadona.

* * *


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails