dilluns, 4 de novembre del 2013

Busca qui t'ha llegit: octubre 2013



Havia preparat algunes respostes enginyoses per si el Nou Novio em demanava alguna explicació. Per exemple, si em preguntava si volia deixar-ho estar perquè havia conegut un altre, pensava contestar-li que deixar algú per eixe motiu em sembla el més idiota i vulgar de tots, però no comptava amb esta mena de preguntes tan intenses.

Amb el plantejament inicial d'Encarcelados ja ens podem fer una idea del nacionalisme banal i colonial que es respirarà a cada programa: els presos que interessen són els espanyols, les condicions en les quals viuen cal denunciar: la resta d'interns, bé siguen nacionals del país on es troba la presó o no, no importen tant.

I la clienta em planta una polla a la cara. O millor: la foto de una polla erecta a la cara.

Saps què passa? Que jo sóc una persona de parella. No em transmeten confiança la majoria del gais.
Confiança? El que has de procurar de “la majoria dels gais” és que no et transmeten cap malaltia de transmissió sexual.
Volia comentar-te una cosa. No sé si és important o no, però crec que has de saber-ho per si ho trauen al juí. Resulta que quan estava casat entrava a xats gais i bé, no entrava a lligar, entrava a burlar-me de la gent. Ja sé que no està bé burlar-se dels gais, però bé...

* * *

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails