divendres, 28 de juny del 2013

Busca qui t'ha llegit: juny 2013




El text de la Proposició no de Llei comença molt fort: “Després de diverses decenes de milers d'anys de vida durant la prehistòria (...) els valencians comencem a escriure un dels periodos més brillant de l'història d'Espanya” per a entrar de ple en el camp del destrellat: “La parla dels valencians, que part sense dubte de la més profunda prehistòria, s'escriu ya des del segle VI abans de Crist ab el llenguatge ibèric”.

Potser no està bé que siga jo qui ho escriga, però crec que sóc un bon novio: convide a sopar, puc fingir interés per coses que no en tenen, no m'importa explorar les fílies sexuals de l'altre, de tant en tant em puc deixar portar i, si la situació ho requereix, tinc bona conversa.

No entenc què vols dir.
Els “Què fas?” que m'envies per whatsapp huit voltes al dia. No vull que ho faces.

T'has tallat el monyo?
Sí.
Estàs guapo amb el monyo curt. Sembles un xiquet...
Un xiquet? M'he de preocupar?
I tant... Ara tinc més ganes de follar-te.

Un dels exemples més idiotes d'esta crítica buida, pueril i reaccionària a l'acte de protesta dels estudiants la trobem en la sessió de Twitter que ens regalà la periodista Marta Rivera Cruz, a la qual només he escoltat en algunes tertúlies desenvolupar arguments amb la consistència d'un flam de formatge.





LinkWithin

Related Posts with Thumbnails