dimarts, 16 d’octubre del 2012

La setmana


 
Els dos festius i el pont de la setmana passada em van desbaratar i he estat set dies sense saber en quin dia vivia. Quasi el mateix temps que he passat borratxo. I intoxicat.

M'he gastat una quantitat obscena de diners equivalent a la suma del rescat de Grècia i he passat per concerts, per discoteques, per una rave a l'horta on sé ben bé què passà, per un restaurant/ultramarins italià, per tots els barris de València i per unes festes de poble.

Dissabte tenia pensat no posar un peu fora de casa, però em va telefonar una amiga:

Ixes esta nit?
No.
Segur?
No.

I no sé com vaig acabar a mig matí de diumenge muntant-me un trio sobre una taula de billar amb un parell de paios que vaig conéixer a un after:

¿Sois pareja?
No, pero si quieres podemos hacer como que sí.
En realidad me da igual, que no soy tan especialito.

En arribar a casa em vaig haver de dutxar. Dues vegades.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails