dimecres, 1 d’agost del 2012

Busca qui t'ha llegit: juliol 2012



Articles més llegits durant juliol de 2012

Dissabte, a la platja en companyia d'una parella d'amics, Ella em retreu que se me'n vagen els ulls darrere de cada xic guapo que passava per davant nostre:
Martí, para ya, que te estoy hablando.
Joder, ¿qué quieres? Desde el sábado pasado que nadie me come la polla.

Em va demanar que em correguera a la boca, i ja saps que n'opine al respecte.
Sí, clar.
Si algú et demana que et córregues a la seua boca ho has de fer. És una qüestió...
D'educació.
Exacte. De molt bona educació.

El primer any van covar dos voltes i a casa tots ens vam emocionar, primer en vore les corfes dels ouets al terra i, un parell de dies després, en escoltar els plors dels pollets demanant menjar.

Però tu saps tot el que et perdràs si no tens fills?
Ni idea, però sí sé tot el que em perdré si en tinc.
Fill, no pots ser tan egoista.
Sí, sí que puc. A banda, què passa si en tinc un i es mor?

Independentment de la misèria moral del ministre, però, no acabe de creure'm les seues declaracions. Potser estic pecant d'optimista, però veig incapaç qualsevol Govern (fins i tot este Govern) de portar endavant una regulació més pròpia d'una república islàmica que d'un país que, només de moment, encara és europeu.

* * *
 

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails