dimarts, 31 de juliol del 2012

Meduses



Divendres vaig fugir a la platja amb la intenció d'encetar el cap de setmana de forma més o menys sana, i així, vaig passar el matí de dissabte amb el caiac que un parell de setmanes abans havíem regalat a mon pare pel seu aniversari.

Em vaig endinsar a la mar per fer uns llargs al fons, però els bancs de meduses gegants que nadaven al costat del caiac em van fer canviar d'opinió i em vaig haver d'acontentar amb una lesió al trapezi dret.

De nit vaig deixar enrere la platja i les meduses i vaig sopar amb el meu amic S. a València. Teníem més o menys tancada la nit, però els plans van saltar pels aires quan al local més depriment que conec vam fer amistat amb uns desconeguts i vam continuar la festa a un pis, propietat del novio d'una estudiant del col·legi femení Guadalaviar (!), drogant-nos sobre una cadira Barcelona de cuir negre.

Definitivament, necessite unes vacances.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails