divendres, 1 de juny del 2012

Busca qui t'ha llegit: maig de 2012



Articles més llegits durant maig de 2012

¿Y tú no dices nada?
Vaig tòrcer el morro:
— ¿Qué edad tienes, chico?
— Dieciocho.
— Hostia puta...¿Y qué? ¿Vas al cole?

Papà, he rebut un missatge al mòbil d'un tio que em pregunta quants quilòmetres té el meu cotxe. Tens alguna cosa a vore amb això?
Ah, sí: serà Miquel.
Miquel? I per què vol saber...?
És que no t'ho havia dit: li he venut el cotxe.

Durant un minut vaig pensar si havia de contestar o no el missatge anònim, però al remat vaig decidir que no havia de deixar passar cap oportunitat (com als glory hole, mai se sap qui pot estar a l'altra banda) i ho vaig fer, però, a les 12.59 hores, sense comprometre'm massa: “Gracias, pero no sé quién eres”.

Ara que ho dius: resulta que la tia Pasqualeta tenia família a Foios, allà a l'altra banda de València, i una neboda seua se'n vingué al poble i es va casar amb un ferroviari, cosí de Furtaperes (!), i tingueren dos xiques, i una nit la major isqué a tirar el fem i passà un camió i 'xut!', la matà.”

D'una part, a la seu del Tribunal Superior de Justícia tornàvem a vore El Bigotes, el personatge més caricaturitzat de la trama Gürtel, per a declarar no per allò que molts qualificaven de "quatre tratges" (i unes sabates de pell de poltre) i que tantes alegries processals ens donà a finals de 2011 i principis de 2012, sinó per la causa que estudia el finançament irregular del Partit Popular valencià.





LinkWithin

Related Posts with Thumbnails