dijous, 1 de desembre del 2011

WhatsApp



En un moment donat del cap de setmana (que no sé si vull recordar) vaig acabar a un after amb una amiga provant a marcar el meu mòbil en el d'un xic que havíem conegut a l'eixida de la discoteca que havíem tancat una estona abans.

No recorde què em portà a acabar, inútilment, picant el meu número al seu però sí que la meua amiga em llançava somriures i em feia que sí amb el cap perquè, pel que sembla, el xic era molt templat. També recorde que quan el coneguérem li vam canviar el nom i li vam posar Xabi. Amb b.

No me llamo Xabi, me llamo...
Da igual, Xabi nos gusta más.

Quan al matí següent em vaig despertar vaig recordar que no havia estat capaç de marcar correctament el meu número per culpa de l'alcohol i que, al remat, ell s'havia ofert a picar el seu al meu per deixar-hi un rastre i li vaig enviar un sms: "Wow".

Em va contestar amb un whatsapp, una aplicació per a mòbils que permet enviar missatges instantanis entre els telèfons que la tenen instal·lada, i vam intercanviar unes quantes frases fins que em demanà:

Martí, quiero pedirte un favor: necesito que me digas cómo puedo contactar con la pelirroja.”

Em vaig quedar un poc descol·locat, però em vaig refer:

Lo siento, Xabi, pero no puedo. Tiene novio y es amigo mío.”
Bueno, pues dale mi número.”

Em vaig quedar pensant i vaig arribar a la conclusió que havia sobrevalorat este xic:

Disculpa, pero si le doy el tuyo... ¿no es lo mismo?”
Joder, ¿y qué quieres que haga?”

I vaig fer allò que millor sé fer: donar consells obvis:

Pues, mira, la próxima vez que te guste una chica te quedas con su número y no con el de su amigo marica.”

Però sembla que Xabi no és dels que accepta de bon grat els consells obvis:

A tomar por culo.”

Doncs això.

1 comentari:

Anònim ha dit...

Encara que el teu sigui escrit en valenciana llengua, l'has de guanyar: http://lablogoteca.20minutos.es/premios-20blogs/

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails