divendres, 17 de desembre del 2010

Trending topics nadalencs absolutament prescindibles (I): l'arbre de Nadal de Gerard Piqué

En contra del que es podria pensar, donat el gust que cultive pel cinisme i la malasombra (així, tot junt), no em desagrada el Nadal: és una època en la qual menjar com un porc, beure com un cosac rus i gastar més del que et teu assessor fiscal et permetria està ben vist.
 
En realitat, no només està ben vist, sinó que els excessos gastronòmics, les borratxeres i el consumisme més ferotge resulten imprescindibles per suportar les reunions familiars, els estilismes que combinen roig i verd i el fet d'haver de rematar un altre anys sense tindre un Marit Ideal.
 
Òbric parèntesi al respecte. Parafrasejant una amiga: si l'any que ve la Duquessa d'Alba s'ha casat amb el seu novio i jo continue solter em suïcidaré. Tanque parèntesi al respecte.
 
El Nadal és, també, una època de l'any intel·lectualment plana en la qual no té cabuda cap tipus de pensament mínimament elevat i això encara es fa més evident al sempre pla Twitter i explicaria per què hòsties Piqué, Puyol i Fàbregas han dedicat frases i frases (i fotos, fotos i fotos!) als respectius arbres de Nadal, demostrat que entre tots tres no en fan un.
 
El pitjor, com sempre, és el cas de Gerard: si ja juga al futbol i ja ens posa calents (i totes dues coses les fa rebé), qui hòsties li manava a este pobre xic escriure res a la BlackBerry?

Imatge de Fandi.es

3 comentaris:

Clidice ha dit...

res noi, coses dels assessors d'imatge ;) bon daixonses i tot aquest tipus de coses :D

Theresia Kalogeropoulos ha dit...

No en sóc jo de Piqué. Eixa passió que en tants/es desperta no té efecte sobre mi...jo en sóc de Guardiola, del que segur, escriga el que escriga i sobre el que escriga estarà ben fet...ais (sospir)

Per cert, molt bona la consideració sobre la duquessa d'Alba XD!

David ha dit...

Jo estic completament d'acord amb l'afirmació de que les combinacions de roig i verd que porten alguns /es són horribles.

En la resta fifty / fifty. Pense que el consumisme està sobrevalorat, a mi cada vegada m'agrada menys (serà que m'estic fent vell)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails