divendres, 1 d’octubre del 2010

Octubre 2mil10

En un atac de destrellat, de temeritat i de menyspreu a la veritat, he decidit avançar algunes frases que serà possible llegir a Busca qui t'ha pegat durant este mes d'octubre que hui encetem.

En primer lloc, i si no deixe de follar amb el caribeny, acabaré per escriure: "És un fet incontestable que allò que començà com un simple intercanvi de fluids ha acabat per convertir-se en una deliciosa rutina per culpa d'un sexe carregat d'intimitat i el caràcter senzill i sense complicacions del meu veneçolà". Vull pensar que encara estic a temps de posar-hi remei.

Estic convençut, també, que el mes d'octubre m'obligarà a deixar escrit: "Era qüestió de temps que les profecies de l'ecs!Molt Honorable s'acompliren i els catalans acabaren per robar-nos (amb violència i intimidació) la recepta de la paella, els samarucs de l'Albufera i les Torres de Serrans pedra a pedra, de forma que la fi de Camps estava cantada: l'aparició del seu cadàver cap per avall a una cuneta, víctima d'una pedrada d'Ángel Luna, ha deixat un buit de poder que només podrà ser superat pel Virrei que ens enviaran des de Barcelona. Malauradament, Montilla té totes les paperetes per convertir-se en el nou president de la Generalitat (Valenciana)".

De la mateixa forma, quan octubre entre en la recta final escriuré: "Enguany m'he negat a fer anys. És un capritx que em puc permetre ja que el meu comportament continua sent el d'un adolescent irresponsable, de forma que hui he tornat a fer els trenta (segona època) i tinc encara dotze mesos per davant per decidir si els recuperaré o si l'any que ve tornaré a fer-ne vint-i-nou". Era només qüestió de temps que acabara de perdre el cap de tot.

Igualment, quan acabe octubre també ho haurà fet la primera temporada de Rubicon, l'últim producte d'AMC, la cadena responsable de Mad Men i de Breaking Bad, i només tindré bones paraules per a esta sèrie i per al genial protagonista James Badge Dale i ho faré amb una frase de l'estil: "Si algú està necessitat d'històries de conspiracions polítiques que deixe de llegir El Mundo i pose a descarregar este meravellós producte: s'ho passarà millor i no farà mala sang".

I amb tota probabilitat els trenta-un dies d'octubre donaran de si perquè Matt em mossegue, la iaia em desherete, el col·legi d'advocats em prohibisca l'exercici del Dret i algun after de mala mort em vete l'entrada.

Serà un mes d'octubre fabulós.


1 comentari:

Clidice ha dit...

i fallero xe, fallero :P espero que ens ho expliquis eh! :D

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails