dimecres, 1 de setembre del 2010

Ben tornat (a les bugades de llençols)

El principal objectiu que em vaig fixar en començar les vacances d'estiu fou simplement el de descansar, el de prendre el sol, el d'oblidar-me un poc de tot i el de trobar refugi voreta mar amb lectures disteses i superficials. Es tractava, en realitat, d'una forma de voler passar pàgina, però estava passant per alt un detall gens intranscendent: ja ho havia fet setmanes enrere.

Així, sense intenció (ni ganes) de resultar intens, m'he deixat portar durant estes setmanes allà on per voluntat pròpia o per invitacions obscenes he acabat per arribar-hi, i les bugades de llençols suats s'han succeït una darrere l'altra amb una naturalitat que no recordava.

Durant este mes, doncs, m'he dedicat a recuperar contactes que tenia perduts, a explorar-ne de nous i, fins i tot, a mastegar sentiments sense saber si em convenia revisitar tan prompte esta ciutat en lloc d'acontentar-me amb el plaer d'un orgasme sufocant.

I és que amb els cabells rossos tot resulta molt més fàcil.




LinkWithin

Related Posts with Thumbnails