dijous, 23 de juliol del 2009

La regidora descarada

Gran cartell!

Una mostra evident del destrellat del PP valencià i del fet que ja fa temps que la situació política al País Valencià ha ultrapassat els límits per no esdevindre una comèdia del mal gust no és que tenim un Cada-Dia-Menys-Honorable imputat, que ciutadans espontanis semblen celebrar la corrupció a la porta dels jutjats, les comparacions -odioses- entre peces de prêt-à-porter i les anxoves cantàbriques, que González Pons estableixca paral·lelismes entre la roba feta a mida a canvi de contractes públics amb els regals de Nadal o que Ritona tinga debilitat per Louis Vuitton. 
 
Com deia, una mostra evident de com ens afecta la política als valencians la vaig viure ahir als corredors de la Ciutat de la Injustícia, quan em vaig trobar amb una companya de la carrera a la qual feia molt de temps que no veia i de la qual només recordava que patia una incontinència verbal severa: ¿Sabes que ahora soy concejala?, em va amollar a boca de canó i abans de donar-me temps a dir res, aclarí: Del Partido Popular, claro.

Claro.

Després de quatre frases de cortesia, vaig assenyalar el bolso que portava, estampat amb moltes ces i moltes hacs i vaig preguntar:

- Espero que por lo menos tú te pagues tus bolsos.

Va riure forçadament, assenyalà el bolso i digué: ¿Esto? i tornà a riure abans de dir-me, això sí, amb un to de veu més baixet: Este es falso, los buenos los tengo en casa... pero te digo una cosa: no veo nada mal que a Rita le hayan regalado un par de bolsos, porque yo a todos los proveedores del ayuntamiento les digo 'oye, a ver cuándo tienes un detallito con esta concejala'.

De pandereta.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails