dimecres, 10 de desembre del 2008

És lubricant, mamà

Com resulta fàcil imaginar, no em produeix cap tipus de vergonya adquirir preservatius i lubricant a la farmàcia, però és que de tant en tant cal donar alguna explicació innecessària, com per exemple quan fa uns mesos vaig voler comprar un pot de lubricant i la dependenta em va servir un tub de lubricant, però vaginal.

- Perdona, però... açò què és? -vaig preguntar mirant amb cara d’espant el tub de color rosa i blanc mentre llegia alguna cosa relacionada amb la flora vaginal.

La dependenta m’explicà, amb tota mena de detalls, que es tractava d’un producte per a la higiene íntima femenina que funcionava com un lubricant.

Un cop superat el fàstic que em produeix l’expressió ‘higiene íntima femenina’, vaig haver d’explicar:

- Voràs, és que no tinc intenció de fer servir el lubricant a cap vagina... no sé si m’entens.

La dependenta tardà tres segons en entendre què volia dir, i finalment digué:

- Aaaah... pues entonces es mejor que te lleves otro -i m’allargà un lubricant normal.

Òbric parèntesi. Des que vaig comprar aquell lubricant les meues parelles han protestat enèrgicament: sembla ser l’efecte mentol és massa fort per a determinades parts del cos. Tanque parèntesi.

Per episodis com el relatat, m’encanta poder trobar al supermercat del meu carrer no només una dotzena de classes de preservatius, sinó també lubricant i fins i tot un anell vibrador: l’agafes, el pagues i ja està: no cal parlar amb ningú.

El problema, clar, és si eixe mateix supermercat és on acostuma a comprar mig veïnat teu i, també, part de la teua família, i tens la mala sort de coincidir a la caixa amb ta mare i una amiga seua i què et pregunten què has comprat quan només portes a les mans un pot de lubricant i un tros de formatge.

Impossible d’amagar.


Imatge d’un anunci de lubricant, amb l’eslògan Enjoy the other side

10 comentaris:

i prou! ha dit...

El pitjor lubricant és el d'efecte calor de durex!

Anònim ha dit...

aquest d'efecte calor deixa unes taques ben difícil de treure als llençols.

els pitjors preservatius de tots són uns durex amb efecte retardant. l'anestésic és molt fort i als tres minuts ja no notes res de res.

Anònim ha dit...

Pensem... amb lubricant i formatge què és pot fer??? doncs un gruyere :)

Carles

Anònim ha dit...

Els lubricants de supermercat son una escombraria. Veste'n a un sex shop i gasta't les cuques en un lubricant eros de base d'aigua o de silicona. Mare meva!, els durex aquest son el pitjor que hi ha al mercat, el mentol escou moltíssim, l'haurien de retirar de la circulació, a més tota la gamma durex deixa una sensació llafiscosa i una desagradable olor.

A més, dubto que al sex shop et trobis a molts coneguts o familiars...o si?¿ ...mai se sap...

Anònim ha dit...

m'agradaria poder ser (co)protagonista del teu bloc per un dia...

jajaja

Busca qui t'ha pegat ha dit...

i prou: no he tingut el gust de provar eixe tipus de lubricant: el nom ja em fa enrere i segur que corres el risc de patir cremades de segon grau :S

anònim 1: qui necessita preservatius d'efecte retardant? i sí: el lubricant de durex m'ha fet malbé almenys dos jocs de llençols :S

carles: con la cosas de comer no juega...

anònim 2: no estic tan posat en el tema de lubricants... però els sex shops em resulten molt sòrdids i sí, segur que em trobaria amb algun familiar...

anònim 3: això està fet. deixa la teua proposta a la bústia de suggeriments ;)

me ha dit...

doncs discrepo, sóc superfan del efecto calor! i a mi no em taca els llançols! ara, el mentol es un fàstic.

jo també prefereixo comprar-los al super. la ultima vegada a la farmacia em van dir que si en consumia sovint amb la compra de dos em regalaven unes espelmes. em vaig fer la lady i vaig dir: no, gràcies.

i des de llavors no se q passa pero els meus encontres sexuals han caigut en picat. será la maledicció de la farmacèutica?

Anònim ha dit...

tinc la proposició. todo a su debido momento

Allau ha dit...

Digueu-me clàssic, però el KY funciona molt bé: ni calor, ni mentol, ni taques. A més queda vintage, com diem els ridículs.

Busca qui t'ha pegat ha dit...

nuriet: la farmacèutica t'ha fotut 'dos velas negras'... sense dubte, lady!

anònim: sí, cada cosa té el seu moment... esperaré doncs.

allau: vols dir que pot existir un lubricant més vintage que la saliva? :P

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails